Giorgio Armani ir zīmols, kuru pazīst gandrīz ikviens. Daudzi to galvenokārt saista ar luksusa un kvalitatīvu apģērbu, taču tās piedāvājumā ir arī stilīgi aksesuāri un pat smaržas. Kāds ir viena no lielākajām pasaules zīmolu stāsts un kam tās smaržas ir paredzētas?
Sākums modes nozarē
Zīmolu Armani nodibināja ietekmīgais un slavenais modes dizainers Giorgio Armani, kurš piedzimis 1934. gadā Piacenzā, Itālijā. Modes nozarē viņš izcēlās 60. gados pēc īsas militārās kalpošanas. Savas karjeras sākumā viņš strādāja kā veikalu vitriņu dizainers. Vēlāk viņš kļuva par vīriešu apģērbu uzņēmuma Hitman dizaineri. 1975. gadā viņš pameta šo uzņēmumu un izveidoja savu apģērbu zīmolu, kuru pirmajā gadā piedāvāja tikai vīriešu apģērbus. Vēlāk tā portfelis tika paplašināts ar sieviešu apģērbiem.
Līdz 90. gadu beigām zīmolam bija vairāk nekā 200 veikalu visā pasaulē. Tajos klienti varēja iegādāties dažādas populāras apģērbu kolekcijas, tostarp Emporio Armani, Armani Exchange, Armani Jeans un Armani Collezioni.
Vai zinājāt, ka...
... Armani 80. gados būtiski mainīja veidu, kādā sievietes ģērbās? Viņam tas izdevās, pateicoties modernajiem biksu kostīmiem, kas nomainīja līdz tam populārās svārkus un kleitas.
Trīs pīlāri zīmolā
Giorgio Armani ir privāts uzņēmums, kura vienīgais akcionārs ir pats Giorgio Armani. Viņš arī ir uzņēmuma ģenerāldirektors, būdams 89 gadus vecs.
Galvenais, mātes zīmols pārvalda vairākas citas apakšzīmolus, kuru pamatā ir trīs pīlāri:
- elegants,
- kvalitāte,
- ekskluzivitāte.
Armani ir pazīstams ar to, ka cenšas apmierināt savu klientu specifiskās vajadzības. Tieši pateicoties tam viņš kļuva par vienu no nozīmīgākajiem spēlētājiem modes jomā.
Parfīms, kas iekaroja visu pasauli
Giorgio Armani vienmēr ir mīlējis izaicinājumus. Tieši tāpēc viņš neapstājās tikai pie apģērba. Drīz pēc zīmola dibināšanas viņš paplašināja savu portfeli ar kosmētiku, mājsaimniecības precēm, aksesuāriem, grāmatām un pat smaržām. Tieši smarža bija produkts, ar kuru Armani iekaroja daudzu klientu sirdis.
Pirmais Armani parfīms piedzimis sadarbībā ar uzņēmumu L'Oreal, kas sākās 1980. gadā. Divus gadus vēlāk tirgū nonāca smalks un elegants aromāts Armani for Women, kas lika pamatus vēlākajam zīmola panākumam smaržu pasaulē.
Divus gadus pēc Armani for Women parādīšanās zīmols izveidoja pirmo vīriešu parfīmu – Armani Eau Pour Homme. Šim aromātam bija raksturīgas svaigas citrusaugļu notis, ciedrs, pačūlija, koriandrs un muskats, un tieši tāpēc to iecienīja vīrieši dažādās vecuma grupās. Ja jūs interesē, varat to izmēģināt. Tas tiek ražots vēl šodien.
avots: Koku.lv
Veiksmīgie 90. gadi
Zīmolam Armani smaržu jomā veicās arī 90. gados. Šajā periodā tika radītas divas ikoniskas smaržas:
- Armani Gio – šī sieviešu smarža tika laista tirgū 1992. gadā un iemieso eleganci un sofistikāciju. Lai gan zīmols to šobrīd vairs ne ražo, tā vietā piedāvā citas pievilcīgas sieviešu smaržas, piemēram, Armani Prive vai Armani Code For Women.
- Armani Acqua di Giò – viena no populārākajām un pārdotākajām vīriešu smaržām pasaulē. Zīmols Armani to izdeva 1996. gadā, un to ražo vēl šodien. Smaržas radīšanas iedvesma bija Itālijas sala Pantelleria, kur Giorgio Armani pavada savas brīvdienas. Smarža ir viegla un svaiga, ideāla ikdienas nēsāšanai, īpaši siltākajos mēnešos.
avots: Koku.lv
Citi smaržas zīmolam Armani
Armani smaržu portfelis paplašinājās arī 21. gadsimtā. Starp populārākajiem šī perioda produktiem ir:
- Armani Mania for Men – vīrišķīga un bagātīga smarža, kas tiek pārdota kopš 2002. gada. Tās sastāvā ir mandarīns, šafrans, citrusi, ciedrs, vetivērs, pižmo un dzintars. Tā ir piemērota gan ikdienas, gan vakara nēsāšanai. Kopš 2004. gada tā ir pieejama arī sieviešu versijā.
- Armani Code for Men – tualetes ūdens, kas pirmo reizi tika laists tirgū 2004. gadā. Tā ir pikanta smarža, kuru radījis pazīstamais franču parfumeris Antoine Lie. Augšējās notis ir citrons un bergamots, vidējās – badjans, olīvkoka zieds un guajakā koks, savukārt pamata notis – āda, tonka pupas un tabaka.
- Armani Code for Women – pēc lielā panākuma, ko guva Armani Code for Men, tika radīta arī sieviešu versija, kas tika pārdota kopš 2006. gada. Tās sastāvā ir apelsīnu zieds, apelsīns, medus, vaniļa, ingvers un jasmīns.
- Armani Sí – viena no pazīstamākajām Armani smaržām, kas radīta 2013. gadā. Tā raksturojas ar augļu un ziedu toņu kombināciju. Tirgū ir pieejamas dažādas jaunākas versijas, piemēram, Sí Rose Signature II.
- Armani Acqua di Giò Absolu – moderna un eleganta parfumēta ūdens no 2018. gada, kas piesaista galvenokārt pārliecinātus un drosmīgus vīriešus. Tās sastāvā ir dzintars, pižmo, koks un augļu un jūras toņi.
- Armani My Way – parfumēts ūdens, kas tika laists tirgū 2020. gadā, un ir viens no jaunākajiem zīmola Armani smaržām. Tā ir pazīstama ar savu pievilcīgo un mūsdienīgo raksturu. Tā piesaista galvenokārt ziedu un saldo smaržu cienītājas, jo tās sastāvā ir apelsīnu zieds, vaniļa, īris un baltā pižmo.
Interesants fakts
Gadu gaitā Armani smaržu reklāmas kampaņās piedalījušās daudzas slavenības. Starp tām bija, piemēram, Beyoncé, Megan Fox, Cate Blanchett, Regé-Jean Page, Sydney Sweeney un Aaron Taylor-Johnson.
Kam ir piemērotas Armani smaržas?
Armani smaržas ir paredzētas ikvienam, kas novērtē sofistiskumu, eleganci un stilu. Lielākā daļa sieviešu un vīriešu smaržu apvieno svaigus, ziedu un austrumu toņus, kas padara tās lieliski piemērotas gan ikdienas, gan vakara nēsāšanai.
avots: Koku.lv
Ja jūs dodat vieglākas sieviešu smaržas, izvēlieties My Way vai Sí produktu. Savukārt, ja jums patīk smaržas ar smagākiem toņiem, nebaidieties izvēlēties Armani Code for Women.
Ja meklējat svaigu vīriešu smaržu, apsveriet ieguldījumu Acqua di Giò vai Acqua di Giò Absolu. Ja dodat priekšroku bagātīgiem vīrišķīgiem toņiem, izvēlieties tualetes ūdeni Mania for Men vai Code for Men.
Vai vēlaties kvalitatīvu Armani parfīmu? Apskatiet mūsu piedāvājumu un izvēlieties smaržu, kas vislabāk atbilst jūsu personībai.